Saturday, October 11, 2008

Exam is coming!

Salam.

Yup, our end-posting exam is just around the corner. It is so near that the corner is just "sebelah pintu rumah". Haha. Okay, it's not funny. Yes, i know that, stop teasing me Jatak.

InsyaAllah kalau tak ada aral melintang, exam saya ialah pada hari Isnin dan Selasa depan. Entahlah, risau jugak ni. Macam tak ready je. Iyelah, pernah ke ada orang ready untuk exam kan? Rasanya semua orang takkan habis study (kata2 untuk sedapkan hati).

Apa2pun, doakan kami semua lulus dalam exam ni.

Dalam duk lepak2 ni, terfikir lah jugak pasal isu politik. Em, lama dah rasanya tak menulis pasal politik. Bukannya pandai pun bab ni, cuma sekadar minat. Minat memerhati, dan minat mencelah. Mencelah pun tak tahu apa yang nak dicelahkan. Harap tak mencela udah la.

Politik Malaysia ni dah kalut. Sangat kalut dan memeningkan. Sebab tu lah sekarang ni saya dan kawan2 lebih suka ambil sikap wait and see. Kita tak payah sibuk2 buat assumption. Dan jugak tak payah sibuk2 nak buat prediction. Tunggu dan lihat.

p/s: Sekarang ni yang menarik untuk ditinjau ialah pemilihan umno =D

5 comments:

Anonymous said...

=)

Jamil said...

Kalau ada orang yang bersedia untuk ambil exam, kemungkinan besar dia sudah sediakan nota untuk dibawa masuk ke dalam dewan peperiksaan

Faiz Shukri said...

jamil - macam mana kalau dia terbaca nota medical semasa exam surgical? hehe

anun - =D

pulasan007 said...

tlg jwb utk jamil- maka banganglah org yg berbuat sedemikian rupa

Anonymous said...

i was co-incidentally drop on ur vox then diverted to ur blog..eh. Good job boy! U`ve done a good job! am proud of ur effort & initiative.

actually i was looking for the place so called `kg. pauh sembilan'..and it stated on ur postings!

well..my wish..do the best in ur exam & keep on blogging rite!

i'll follow urs time to time!

sorry..i've to be faceless! anything to convey just post on ur blog's comment. i'll get from there!

do the best for urself, family & nation as well. arios!