Wednesday, May 21, 2008

Apa nak buat..dah minat..

Banyak betul isu2 politik negara sejak akhir2 ni. Isu lompat parti, isu PR nak tubuh kerajaan dalam masa terdekat, isu Sabah yang dikatakan di"anaktirikan", isu Dr. M keluar UMNO, dan yang terbaru, isu ugutan bunuh terhadap Karpal. Pening kepala saya tak pasal2. Hehe. Takpelah, tak perlulah saya ulas panjang kat sini. Bukan apa, lagipun ini bukanlah blog politik. Cukuplah sumber2 dan blog2 politik sedia ada untuk memberi komen mereka.

Saya akui, saya tak dapat lari daripada menulis tentang politik sekali-sekala. Sebab blog ini berkisar tentang erti hidup. Dan itu termasuklah politik. Sekali lagi saya ingatkan, saya bukan pakar politik. Saya cuma seorang mahasiswa yang baru nak masuk tahun 4. Pandangan yang saya berikan di blog ini, adalah pendirian saya. Dan perbezaan pendapat adalah fitrah.

Nak buat macam mana...saya memang minat dengan politik. Walaupun ilmu tak banyak, tapi minat tetap minat. Entahlah, mungkin bila seorang lelaki tu dah berumur 20 tahun ke atas, dia akan minat dengan politik. Betul ke? Pandai2 je saya ni!


No comments: