Saturday, May 17, 2008

Hari Ke - 13

Akhirnya, harini kaklong makan jugak nasi. Makan nasi dengan sup pagi tadi. Dan saya pulak, makan nasi dengan sup, dengan ayam kicap, dengan ikan masam manis, dan sayur tauge. Iya, memang menu kitorang tak sama - kaklong bakal pengantin lagi 13 hari, dan saya bakal pengantin lagi 3 tahun hehe.

Harini jugak, langsir bilik pengantin kaklong dah sampai. Warna coklat muda. Langsir kat dapur pun dah sampai. Walaupun dapur bukanlah 'dapur pengantin', tapi eloklah jugak kalau diberi wajah baru ;)

Oh yea, petang tadi, saya teman kaklong pergi tengok baju pengantin kaklong, samada dah siap ke belum. Saya macam biasa bertindak selaku driver sepenuh masa kat rumah huhu. Takpelah, tunggu saya nak kahwin nanti, kaklong pulak yang jadi driver saya *laugh*

4 comments:

Jamil said...

Jangan la buli kaklong jadi driver. Jahat benar tu...

..instead, buli dia supaya jadi kad kredit ko haha!

(pastu ko boleh jadi kad kredit aku)

Faiz Shukri said...

Apa kata kalau kedua2 sekali? ;)

Jamil said...

Tak kesah la. Klau kaklong dan adik lelakinya kedua2 menjadi kad kredit aku pun bagus jugak :P

pulasan007 said...

weh...org puteh puji mykad kite wooo