Friday, May 23, 2008

Hari ke - 7

Harini, genap lagi seminggu sebelum tarikh perkahwinan kaklong. Alhamdulillah, setakat ni semuanya berjalan lancar. Harapnya, majlis perkahwinan kaklong akan berlangsung tanpa sebarang masalah ;)

Esok jugak, saya akan bertolak pergi ke KL dah. Drive dengan Aya dan adik. Elok jugak, takdelah saya bosan dan mengantuk sangat nanti. Sesi semester tahun 4 akan start hari Isnin, 26hb Mei.

Em, kejap je cuti sebulan saya.

Kalau tak ada aral melintang, saya akan balik pada malam 30hb Mei nanti. Masa malam kaklong diakad nikahkan. Maknanya, pagi esok pagi terakhir lah kot saya jumpa kaklong sebelum kaklong jadi isteri orang. Mungkin hidup kami takkan sama macam dulu dah. Iyelah, kaklong dah jadi isteri orang, tak boleh dah dia nak jadi keanak-anakan dan bergurau macam sekarang. Tapi, apapun, saya positif yang perubahan itu adalah perubahan ke arah hidup yang lebih baik ;) Kalau kami rindu kaklong sangat, kami mintak je lah kaklong datang melawat iye dak ;)

p/s: Biarlah bakal anak saudara saya nanti je yang keanak-anakan sebab memang dia kanak-kanak pun. Kaklong dah kena bersara! ;D

1 comment:

Izzati Ishak said...

samer tarikh ngn kenduri tikah punyer akak la..
Musim kenduri skrg nih