Thursday, May 15, 2008

Posting Medicine di Hospital Ampang

Harini, genap lagi 10 hari sebelum saya masuk semester baru, tahun 4. Tidur, celik, tidur, celik, sekejap je masa berlalu. Memang seronok sebab nak masuk tahun klinikal, tapi risau jugak sebab persediaan macam tak cukup je.

Kelmarin, saya ada terbaca email yang dihantar oleh Proh Burhan. Antaranya pasal recommended books untuk tahun 4. Untuk posting Medicine (posting saya), buku yang disarankan ialah Oxford Handbook of Clinical Medicine tulisan Murray Longmore.

Eh, macam pernah nampak je buku ni.

Saya try check balik buku klinikal yang kakak saya dah belikan untuk saya. Memang ada pun rupanya. Alhamdulillah, satu2nya buku yang saya bawak balik (selebihnya saya tinggal dalam kotak di hostel) ialah buku tu!

Nampaknya, saya kena cuba kuatkan semangat untuk belek2 buku ni. Okay, belek dan baca.

No comments: