Wednesday, May 7, 2008

Masa dulu-dulu.....

Rindu jugak sebenarnya bila ingatkan zaman dulu-dulu. Masa saya masih belajar di Smap Kajang. Punyalah kitorang semangat sangat main games masa tu. Saya, Bad, Hadi, Sheikh dan kawan-kawan yang lain tak pernah tak pergi CC (cyber cafe) setiap kali outing. Orang lain outing untuk beli barang-barang keperluan, sambil-sambil pergi CC kalau sempat. Kitorang pulak outing untuk pergi CC, dan kalau sempat, baru beli barang-barang keperluan. Hadui, memang parah kitorang ni.

CC yang kitorang selalu pergi masa tu ialah Kajang Net. Berhadapan dengan Mc Donald di bandar Kajang. Tak tahu lah CC ni ada lagi ke tak sekarang. Dengar cerita dah tak ada dah. Wallahu'alam. Kitorang selalu main Counter Strike(CS), game FPS (first person shooter) yang memang kitorang minat. Memang game tu pun tengah hot masa tu. Seronok bila ingat balik main dengan kawan-kawan. Siapa yang kena "head shot" masa tu, memang akan dimalukan lah untuk beberapa hari sebab kitorang akan ungkit balik hehe.

Apa2pun, itu cerita dulu. Sekarang, nak main sama-sama memang tak sempat. Banyak sangat kekangan. Kami dah duduk jauh-jauh sekarang, dan masa pun dah tak banyak macam masa kitorang sekolah menengah dulu. Bad dah tercampak ke UIA Kuantan, Hadi tengah mencari cinta pertamanya (ops), Sheikh masih di UIA Gombak dan saya, masih di USIM seperti selalu untuk lebih kurang 3 tahun setengah lagi.

Andaikata ada peluang, saya tak teragak-agak untuk main CS balik dengan kawan-kawan. Tak sabar nak tembak korang semua (dan ditembak). InsyaAllah, bila ada peluang, kita main lagi!!


In memories of :

Clan [screw]:

Faiz Bad Hadi Sheikh

Faiz a.k.a [screw]nyco_jezzebelle
Bad a.k.a [screw]psyco_jezzebelle
Hadi a.k.a [screw]dyco_jezzebelle (lupa la plak huhu)
Sheikh a.k.a [screw]tyco_jezzebelle

No comments: