Wednesday, May 7, 2008

A memory from the past


Hadui....rindu pula bila teringat kartun ni. Alvin & The Chipmunks ni memang kenangan saya dan adik beradik zaman kitorang muda-muda dulu (ehem, rasa tua la pula). Saya rasa saya takde la semangat sangat kot dengan kartun ni masa kanak-kanak dulu. Minat biasa-biasa je. Tapi entahlah, tiba-tiba je rindu ni datang.

Belek punya belek album lama kat rumah tu, terjumpa la satu gambar kitorang adik-beradik 3 orang (kaklong, kakak, dan saya). Terasa pulak yang kitorang macam chipmunks!!

Masa kecik-kecik dulu, rapat je kitorang. Macam Chipmunks. Mana-mana pergi pun memang bertiga la. Saya selaku adik lelaki terpaksa la menjaga kakak-kakak yang masih kecil ni hehe. Apa2pun, bila dah besar, semua dah duduk berasingan. Belajar pun jauh-jauh. Sekarang kakak pun dah tersesat kat India dah. Lagi la payah nak melepak sesama. Alhamdulillah saya dan kaklong masih boleh keluar jalan-jalan sama-sama. At least dapat la jugak pergi KLCC tengok wayang dengan kakak kandung. Saya okay je, sebab kaklong yang belanja tiket, saya tukang teman je. Haha.

Anyway, bila kita nak jadi Chipmunks balik ni wahai Rulom (kaklong) dan Runie (kakak)?

No comments: